Kohgiloyehandboyreahmad

آب شیرین کن صنعتی | تصفیه آب صنعتی - کهگیلویه و بویر احمد

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
فیروزآبادی
آدرس
یاسوج-
تلفن
09121068506

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

آیا به دنبال یک آب شیرین کن با کیفیت و کارآمد برای کارخانه یا مزرعه خود هستید؟ آیا می‌خواهید آبی سالم و تصفیه شده برای مصرف کارگران و محصولات خود داشته باشید؟
آب شیرین کن‌های آریا صاف بهترین گزینه برای شما هستند. این آب شیرین کن‌ها در سه دسته آب شیرین کن دریایی، آب شیرین کن صنعتی و آب شیرین کن کشاورزی تولید می‌شوند و می‌توانند آب دریا، آب چاه و سایر منابع آبی را به آبی سالم و قابل شرب تبدیل کنند.
آب شیرین کن‌های آریا صاف از بهترین مواد اولیه و با استفاده از فناوری‌های پیشرفته تولید می‌شوند. این آب شیرین کن‌ها دارای راندمان بالا و طول عمر طولانی هستند و می‌توانند نیاز شما را به آب شیرین به طور کامل برطرف کنند.
مزایای آب شیرین کن‌های آریا صاف:
• کیفیت و راندمان بالا
• طول عمر طولانی
• استفاده از بهترین مواد اولیه
• قیمت مناسب
ضمانت کیفیت:
آب شیرین کن‌های آریا صاف دارای ضمانت کیفیت یک ساله هستند. در صورت بروز هرگونه مشکل در عملکرد دستگاه، شرکت آریا صاف آن را به صورت رایگان تعمیر یا تعویض خواهد کرد.
تماس با ما:
برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش آب شیرین کن آریا صاف، با ما تماس بگیرید یا فرم تماس در سایت ما را پر کنید.
لینک سایت:
https://aryasaf.com/
شماره تماس اول:
09056529611
شماره تماس دوم:
09121068506

کد آگهی : 132963
بازدید : 106
★★★★★★★★★★ 5/ 5 106
Your رای:
جدیدترین آگهی های ماشین آلات صنعتی در کهگیلویه و بویر احمد 1 مورد
آب شیرین کن صنعتی | تصفیه آب صنعتی

آب شیرین کن صنعتی | تصفیه آب صنعتی

فیروزآبادی
1402/9/27 15:30:33

آیا به دنبال یک آب شیرین کن با کیفیت و کارآمد برای کارخانه یا مزرعه خود هستید؟ آیا می‌خواهید آبی سالم و تصفیه شده برای مصرف کارگران و محصولات خود داشته باشید؟ آب شیری…